سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

اجاره خودرو بدون راننده و بدون چك!

اجاره ماشين ارزان تهران

انواع اتومبيل هاي اجاره اي: شامل ماشين هاي طولاني، سواري و كروز، كوپه و سواري. قيمت اجاره اتومبيل: شما مي توانيد بودجه اجاره ماشين مورد نظر ماشين و تعداد روز مورد نياز را انتخاب كنيد و ليست قيمت ماشين را مقايسه كنيد. نيازمندي شما براي رانندگي خودرو: ممكن است براي سفر تجاري خود نياز به يك ماشين داشته باشيد يا براي رفتن به داخل و خارج از شهر و سفر داخلي به يك ماشين شاسي بلند و يا ماشين خانواده نياز داريد. و راحتي شما را برآورده خواهد كرد. يا در مواردي كه شما نياز به يك راننده غير راننده يا اجاره اتومبيل داريد كه از حمل و نقل عمومي براي امور در شهر استفاده نمي كند، شما مي توانيد يك ماشين ارزان قيمت با قيمت مقرون به صرفه، مانند اجاره ماشين پژو، اجاره كنيد. با توجه به نياز شما، اتومبيل ها گزينه هاي گوناگوني دارند كه مي توانند نيازهاي شما را برآورده كنند

اجاره ماشين ايراني

براي اجاره خودرو برخي به دنبال ماشين هاي ايراني مي گردند و افرادي نيز به دنبال اتومبيل هاي لوكس خارجي هستند . هر كدام از اين ها مزيت و اشكالات خود را دارد . اجاره اتومبيل ايراني قيمت پايين تري دارد و مسلما براي رانندگي نيز راحت تر هستد و ميزان تعهد و ريسك پذيري جهت استفاده از آن ها كمتر است نسبت به اجاره ماشين خارجي . ولي از طرفي هم اگر قرار به اجاره باشد خب مطمئنا هزينه به دنبال دارد پس چرا اين هزينه را نسبت به ماشيني كه مي توان آن را با قيمت پايين تر نسبت به ماشين خارجي خريد انجام داد . و در آن طرف كرايه خودرو  خارجي در تهران بسيار قابل تر و جذب كننده تر است تا ماشين ايراني و حداقل تجربه را به كرايه كننده ماشين در جهت استفاده مي دهد كه براي يك بار نيز شده پشت ماشين لوكس آمريكايي يا … بنشينند . در كل كرايه هركدام از اين ها مزيت و تعهد خود را دارد و انتخاب به خواست مشتري مي باشد كه صد البته به نسبت نياز مشتري انتخاب خود را انجام مي دهد .

 

كرايه ماشين و مشكلات آن

احتمال دارد زماني كه ماشيني اجاره مي شود مشكلاتي براي اجاره كننده و اجاره دهنده اتفاق مي افتد . از اين سري از مشكلات در كرايه خودرو مي توان به مواردي اشاره كرد . مانند : ميزان مسئوليت پذيري اجاره كننده ماشين : يعني در واقع كسي كه خودرو را اجاره مي كند آن را به سلامت به دست صاحب خودرو برساند و در واقع امانت داري را به بهترين شكل رعايت كند تا هم خودش متحمل هزينه زياد خسارت وارده به ماشين نشود و هم اينكه اجاره دهنده وسيله را دچار زيان نكرده باشد . يافتن ضامني مناسب : اجاره كننده بايستي ضمانت را در قبال جنس اجاره تاميين كند يعني اينكه به نسبت قيمت ماشيني كه قرار به اجاره آن هست تامين ضامن كند كه اين ميزان ضمانت را شركت راد خودرو تعيين مي كند . تاييد سلامت ماشيني كه به اجاره ميرسد : اين مورد شامل اجاره ددهنده وسيله مي باشد . كه بايد ماشين مورد تاييد كارشناسان باشد كه اجاره كننده را دچار حوادث رانندگي بر اثر نقص فني ماشين نكرده باشد .

 

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو جدا از اينكه ماشين ايراني باشد يا اتومبيل لوكس خارجي و يا هر تفاوت ديگر از اين ديدگاه هم اهميت دارد كه كرايه ماشين بدون راننده باشد يا اجاره خودرو با راننده . برخي بنا به هر شرايط كه هست دوست دارند ماشين را بدونه راننده اجاره كنند زيرا اينكه يا با خانواده خواهند بود و دوست ندارند خلوت خانوادگيشان از بين برود و راحت در كنار هم سفر خود را انجام دهند يا اينكه شايد به دليل عدم اعتماد به رانندگي كسان ديگر خودشان فقط پشت فرمان مينشينند و يا هر دليل ديگر كه مي تواند شخصي باشد . و افرادي نيز هستند كه اتومبيل را با راننده اجاره مي كنند زيرا دوست دارند خود را درگير رانندگي نكند و با استراحت مطلق به محلي كه تقاضا دارند برسند و در واقع اين كه اجاره ماشين بدون راننده باشد يا كرايه ماشين با راننده باشد فقط و فقط به خواست اجاره كننده ماشين مي باشد .

 

اجاره ماشين سواري

اگر براي مسافرت يا استفاده روزانه به يك ماشين مناسب و معقول، مقرون به صرفه و مقرون به صرفه نياز داريد، يك ماشين Optima را اجاره كنيد و يك ماشين سوناتا را اجاره كنيد يا يك ماشين Azera اجاره كنيد و براي شما مناسب است.

 

اجاره اتومبيل ارزان

اگر شما به اجاره ماشين براي مسافرت در داخل تهران يا در شهر البرز (كرج) نياز داريد، و شما از وسايل نقليه براي شما استفاده نمي كنيد، مي توانيد يك ماشين پژو پارس را اجاره كنيد يا اجاره Peugeot 206 را اجاره كنيد و اجاره ماشين Pride و Peugeot 405 اجاره كنيد يا كرايه ماشين و كرايه ماشين از چين به طور خودكار.

 

قيمت اجاره اتومبيل تهران

نرخ اجاره بسته به شركت و سال توليد خودرو متفاوت است و مدت زمان درخواست شما متفاوت است، بنابراين با نگاه كردن به ليست قيمت شركت شما مي توانيد ماشين خود را انتخاب كنيد. همچنين با مقايسه شركت هاي كرايه خودرو در تهران و اجاره ماشين ها در شهر و ليست قيمت اجاره ماشين هاي بدون سرنشين در داخل فرودگاه هاي بين المللي در ايران، اختلاف شديدي در قيمت ها خواهد داشت.


دربست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.